VAŘÍME


POJĎTE VAŘIT JEDNODUŠE

POJĎTE VAŘIT KAŽDÝ DEN S HROMADOU ZELENINY

NEBOJTE SE LUŠTĚNIN

NAČERPEJTE INSPIRACI BEZ SLOŽITÝCH RECEPTŮ

PESTRÉ PŘÍLOHY




Červená řepa je skvělou zeleninou do jídelníčku v období podzimu a zimy. Obsahuje spoustu cenných živin, vlákniny, vitamínů a minerálů.
Řepu vybírejte s pevnými nezměklými bulvami, na podzim ideálně ještě s listy, které pak můžeme využít do salátu ( chutná jako mangold).
Řepu můžeme použít zastudena nastrouhanou do salátu nebo ji péct ve slupce (...

TOFU V SHOYU 

17.10.2019

TOFU MARINOVANÉ V SHOYU OMÁČCE, S RÝŽÍ NATURAL A ZELENINKOU

Sezona borůvek už je v plném proudu. Drobný keřík s botanickým názvem brusnice borůvka roste na kyselých půdách jehličnatých lesů a tmavěmodré plody, které tak všichni milujeme dozrávají v druhé polovině léta.

Zelenina by měla tvořit nejméně jednu čtvrtinu vašeho jídelníčku. Čím více rozmanité a sezónní zeleniny upravené na různé způsoby sníte, tím lépe. Podle doporučení by měl člověk sníst za den 500g zeleniny a 300g ovoce.

Do vyváženého jídelníčku rozhodně patří a význam rybího masa bývá často velmi podceňován. Doporučení je, mít rybu 2 x týdně ve svém jídelníčku! Mezi nejhodnotnější patří tučné mořské ryby jako jsou sardinky, ančovičky, aljašský losos, makrela, sleď,... Dále pstruh, kapr a další sladkovodní druhy.

Nebo k chřestu cítíte ehm nedůvěru? Chřestu se vůbec nebojte. V mé kuchyni má výsostné místo. Je to přímo SUPR DUPR zeleninka s nízkou energetickou hodnotou a zároveň bohatá na vlákninu, železo, draslík, beta-karoten, kyselinu listovou, vitamíny A, B1 - B3, B6, C, E a K. Chřest posiluje imunitu, zlepšuje spánek, koncentraci a také odvodňuje.