VAŘÍME


POJĎTE VAŘIT JEDNODUŠE

POJĎTE VAŘIT KAŽDÝ DEN S HROMADOU ZELENINY

NEBOJTE SE LUŠTĚNIN

NAČERPEJTE INSPIRACI BEZ SLOŽITÝCH RECEPTŮ

ZAŘAĎTE SI PESTRÉ PŘÍLOHY





Skvělý recept na vláčné mufínky bez přidaného cukru z naší oblíbené edice - MLSÁME BEZ VÝČITEK :0). Tyto mufínky můžete zařazovat ke kafíčku nebo k dobrému čaji. Pokud je zařadíte na plnohodnotnou svačinu ( 2- 3 ks), přidejte malý skyr nebo bílý jogurt, jako zdroj bílkovin.

GRILOVANÁ HLÍVA S MOŘSKÝMI ŘASAMI, BRAMBOROVÁ KAŠE S MRKVÍ A S PETRŽELKOVÝM PESTEM

TEPLÁ ŘEPA NA LISTOVÝCH SALÁTCÍCH, ŘEŘICHA, BRYNDZA, VLAŠSKÉ OŘECHY, OLIVOVÝ OLEJ, VINNÝ OCET, SŮL

HODÍŠ DO HRNCE DÝNI, ZELENINU, BRAMBORU, ČERVENOU ČOČKU, TROCHU KARÍ A ZA 20 MINUT JE HOTOVO.

Červená řepa je skvělou zeleninou do jídelníčku v období podzimu a zimy. Obsahuje spoustu cenných živin, vlákniny, vitamínů a minerálů.
Řepu vybírejte s pevnými nezměklými bulvami, na podzim ideálně ještě s listy, které pak můžeme využít do salátu ( chutná jako mangold).
Řepu můžeme použít zastudena nastrouhanou do salátu nebo ji péct ve slupce (...

Luštěniny patří k nejopomíjenějším přirozeným potravinám, na kterých stavěli naší předci svůj jídelníček a lze je moderně označit za komplexní funkční potravinu. Spousta lidí luštěniny vůbec nejí z důvodu, že se musí namáčet, znají jenom čočku nakyselo s párkem, nemají fantazii nebo že je babiččina hrachovka vždycky nadýmala.

TOFU V SHOYU 

17.10.2019

TOFU MARINOVANÉ V SHOYU OMÁČCE, S RÝŽÍ NATURAL A ZELENINKOU