SNÍDANĚ JAKO STARTÉR

20.03.2017

Opravdu bych měl snídat? Nikdy jsem nesnídal! Nemám ráno čas! Nejsem ráno při chuti! Jak ráno snídám, tak pak žeru celý den až do večera! Další důvody si můžete dosadit sami. Takže snídat? SAMOZŘEJMĚ! JASNĚ! Je dobré snídat! Snídaně nastartuje váš metabolismus do nového dne, naladí psychiku na pozitivní notičku a co je důležité - snižuje uzobkávání sladkostí přes den případně vlčí chutě navečer, kdy se dveře od ledničky netrhnou. Složení zdravé snídaně by měla být vyvážená, nasladko i naslano a měla by vám chutnat. Neměly by chybět komplexní sacharidy, lehko stravitelné bílkoviny, ořechy, avokádo, mletá olejnatá semínka a kvalitní tuky. Ovoce, zelenina, domácí šťávy. Snídaňové potraviny podporující nadváhu: uzeniny, masové konzervy, bábovka, vánočka, bílé pečivo, cerálie s vysokým glykemickým indexem. Pozor na skrytý cukr! Universální recept na nejlepší snídani neexistuje, někdo má rád sladké a někdo slané snídaně. Obojí může mít správné složení a mohou být rovnocenné.